🎿 Wil je de pistes trotseren en de adrenaline voelen tijdens een avondje skiën of snowboarden? Sluit je dan aan bij de AC van SV Nucleus op 7 maart tussen 19:00 en 21:00 uur in SnowWorld Zoetermeer!

Glijd door de sneeuw en beleef een onvergetelijke avond vol plezier en actie. Voor leden zijn de tickets slechts €15, en voor niet-leden €17,50. Maar wees er snel bij, want er zijn maar een beperkt aantal tickets beschikbaar!

Vergeet niet om als je geen eigen spullen hebt, deze zelf bij SnowWorld te bestellen, want dit zit niet inbegrepen in de prijs. De verplichte helm is echter wel al gereserveerd voor jouw veiligheid.

Wacht niet langer en bestel snel je tickets om deze spannende avond niet te missen. We zien je op de piste!

Met sportieve groeten,
AC van SV Nucleus 🏂🌨️

De verkoopperiode voor dit evenement is afgelopen.

Wanneer is het evenement?
Begin:
Einde: