Lief lid,

Verlang je naar een avond vol magie en professioneel uitgevoerd muzikaal spektakel? Wij hebben een unieke kans voor jou! SVNucleus nodigt je uit voor de betoverende musicalervaring van Mamma Mia in het World Forum Theater in Den Haag op 16 februari.

Beleef de tijdloze hits van ABBA op een podium waar getalenteerde artiesten je meevoeren in een wereld van prachtige melodieën en meeslepende verhalen. Het wordt een avond van puur genieten, waarbij je kunt ontspannen en opgaan in de magie van live musicaloptredens.

Tickets voor deze exclusieve voorstelling zijn nu beschikbaar voor slechts €15 voor onze leden en €17,50 voor niet-leden. Om deze ervaring compleet te maken, verzamelen we om 18:00 uur op Leiden Centraal, vanwaar we gezamenlijk per openbaar vervoer naar het theater zullen reizen.

Belangrijk: Aanmelden is verplicht, en de tickets zijn beperkt beschikbaar! Reserveer snel via tickets.svnucleus.nl/nucleus om jouw plek te verzekeren.

Stap uit de dagelijkse routine en laat je betoveren door de pracht van live musicalkunst. Mamma Mia wacht op jou

De verkoopperiode voor dit evenement is afgelopen.

Wanneer is het evenement?
Begin:
Einde: