Beste leden van Studievereniging Nucleus,

Op 24 mei hebben we een unieke kans om onze innerlijke detectives naar boven te halen tijdens een spannende escapade bij Escaperoom 71 in Leiden! We hebben een exclusieve boeking voor twee opwindende escape rooms: "Einstein's Madness" en "Goeie Mie".

In "Einstein's Madness" zul je geconfronteerd worden met de complexe experimenten en mysterieuze uitvindingen van een briljante, maar excentrieke wetenschapper. Kun jij zijn geheimen ontrafelen voordat de tijd om is?

Terwijl in "Goeie Mie" we terugkeren naar de duistere straten van 19e-eeuws Leiden, waar een beruchte vrouwelijke seriemoordenaar de stad terroriseerde. Durf jij de waarheid te achterhalen voordat het te laat is?

Zorg ervoor dat je om 18.00 uur op 24 mei aanwezig bent bij Escaperoom 71 in Leiden voor een uur vol adrenaline, teamwork en het oplossen van mysterieuze puzzels!

Aarzel niet om je vrienden en medeleden uit te nodigen om samen deel te nemen aan dit onvergetelijke avontuur.

Tot ziens bij Escaperoom 71!

Met mysterieuze groeten,

De activiteitencommissie

Wanneer is het evenement?
Begin:
Einde:
Voeg toe aan kalender

Leden ticket Einstein

€ 17,00

Niet leden ticket Einstein

€ 20,00

Leden ticket goeie mie

€ 17,00

Niet leden ticket goeie mie

€ 20,00